Soms komt het voor dat je direct een vervangend product nodig hebt.
Heb je direct een vervangend product nodig?
Bestel deze dan online via onze webshop of neem contact met onze klantenservice op om het product te bestellen.
We zorgen er dan voor dat het vervangende product zo snel mogelijk bij je wordt geleverd.
Ik heb een vervangend product gekocht en het defect valt in de garantie.
Als blijkt dat je product defect is in de garantie en je hebt bij MAPP al een nieuw product gekocht, crediteren we het defecte product.
Dit is enkel mogelijk wanneer je het vervangende product bij ons koopt.
Ik heb een vervangend product gekocht en het defect valt niet in de garantie.
Wanneer je product defect is geraakt door bijvoorbeeld gebruikersschade kunnen we hierop geen garantie geven.
Dit betekent dat we het product niet zullen vervangen en je geen geld terug kan krijgen.
Ik heb een vervangend product gekocht en mijn defecte product is toch niet kapot.
Is je product getest en toch niet defect gebleken? Dan krijg je deze van ons terug.
Het vervangende product mag dan binnen 30 dagen van de aanschaf datum retour, je krijgt dan je geld terug.
Hou er wel rekening mee dat hier dezelfde regels gelden als bij een normale retourzending.
Heb je het vervangende product al zo gebruikt dat dit normaliter niet meer retour mag? Dan kunnen we deze niet meer retour nemen.
Wil je op de hoogte gehouden worden van de laatste nieuwtjes en persoonlijke aanbiedingen van MAPP en de andere MAPP-shops? Meld je dan aan!